En härlig känsla

Kommentarer - 4 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-02-07 » 15:58:52
alltså har en sån himla skön känsla i kroppen just nu. 
Igår åkte jag med mamma och handlade på eftermiddagen, hade inte åkt bil eller varit borta på nästan 2 veckor så det var jätte skönt. Handlade i lugn och ro bara hon och jag. Sen hämtade vi min syster och åkte hem igen
 
Väl hemma så gick jag över till Jennie, hon packade ihop lite för vi bestämde att hon skulle sova hos mig. Första gången på nästan 1 år som jag har någon sova hos mig, kände bara att jag behövde det. Vi åt jätte god mat tillsammans med mamma, Rolle och min storasyster. Massa prat och skratt. Jag och Jennie flummade hela kvällen och runt 1 tiden slocknade vi. Jag vaknade runt 9 tiden imorse, så låg lite med mobilen tills Jennie vaknade runt 10. Sen gick vi upp och åt god frukost med mamma framför tvn. Sen låg vi bara i sängen med mobilerna och youtube till halv 1 då Jennie gick hem igen. Sen dess har jag bara ätit mat, pratat med syster som kom hit ett tag och nu kollar jag serie. 

Jag har bara en främmande känsla, en känsla som jag inte känt på så himla länge. Lycka och glädje. Känner styrka och energi. Den känslan är så jävla skön. 

Vet inte om jag följer med mamma och handlar lite senare igen, och ikväll blir det antadligen hämt-mat vilket aldrig sitter fel! Sen blir det antingen melodifestivalen eller en bra film tillsammans med mamma och rolle och jordgubbar doppade i smält choklad, HA EN GRYM LÖRDAG
 
Postat av: Anonym
2015-02-07 / 21:30:27

Blir du glad om människor hör av sig och stöttar dig? och svarar du alla eller bara vissa? :)

Svar: Klart jag blir glad när människor hör av sig och stöttar!! Jag svarar alla självklart, men ibland kan det ta tid för mig att svara/skriva beroende på hur jag mår osv :))
Emmie Strandberg


Postat av: Anonym
2015-02-07 / 21:36:26

Hur mår du för tillfället? :)

Svar: Sådär faktiskt!
Emmie Strandberg


Postat av: Anonym
2015-02-07 / 21:39:51

Hoppas verkligen att allt blir bättre med dig, skrev till dig för nån dag sen, du kanske inte har sett de eller bara inte orkar just (vilket jag förstår), önskar dig all lycka till!! kram

Svar: Men åh jag tror jag vet vem du är! Tack så jätte mycket, uppskattar det verkligen! Har inte riktigt haft "tiden" att svara då jag försökt göra annat än tänka på mitt mående! Massa kramar till dig! <3
Emmie Strandberg


Postat av: Anonym
2015-02-07 / 21:57:16

Här på bloggen alltså!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?