8 positiva

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-02-01 » 14:03:00
8 positiva just nu
♥ Fått kontakt med BUP efter ett tag väntande på en tid. Så nu hoppas jag det kan hjälpa mig framåt igen!
♥ Även om det endast snöar nu för tiden så börjar vi gå mot ljusare tider igen vilket känns så himla skönt. Detta mörker gör inte mitt mående bättre om man säger så haha.
♥ Har dragit ner väldigt mycket på mitt databeroende och nu sitter jag inte alls lika mycket vid datorn även om jag sitter en hel del.
♥ Ska praktisera 2 veckor på ett dagis nu, vilket också känns väldigt roligt. Tror det är en bra start att börja komma igång igen, då den ligger på samma gata som jag bor på och jag känner dem flesta fröknarna och barnen där så känns inga problem med att komma dit!
♥ Beställt lite nya kläder som kommer komma i veckan, hihi nya kläder är alltid roligt att få!
♥ Känns som att jag har bloggen i rullning. Mycket inspiration, bra statistik och fantastisk respons på mina inlägg får jag! Blir jätte glad när ni lägger ner tid och kommenterar och skriver!!
♥ Har helt fantastiska vänner och familj som ger mig glädje varje dag.
♥ Även om jag just nu är i en väldigt dålig period av min depression, så känner jag ändå lycka. Ser en ljus framtid och försöker tänka positivt, det är väldigt positivt enligt mig!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?