Bra kväll

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-08-11 » 09:11:07
Hade en så himla mysig kväll igår med fina vänner. Lärde känna nytt folk och det var så himla underbart att vara ute med kompisar igen. Jag har inte varit ute med kompisar såhär på hela sommaren så det var jätte kul. 
Spelade kort, ute och cyklade, skratta och bara mös. Kom hem till min syster igen runt 12 tiden och somnade snabbt därefter.
 
Vaknade runt halv 8 idag, min syster började skolan och jag låg inge skönt i soffan haha. Har precis ätit lite frukost och ska snart bege mig till pappa och få skjuts utav honom hem till mamma. Skulle egentligen till studion ikväll men mamma har ryggskott eller något så hon kommer inte in :( får helt enkelt bli en annan dag. 
 
Vädret är inte på topp idag tyvärr, men rätt skönt med en dag utan sol. Hoppas i alla fall att ni får en asbra dag, PUSS!!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?