Solig fredag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-04-10 » 13:11:10
Ligger ute i en solstol på altanen. Hur varmt som helst men underbart. 

Imorse var jag och min lillasyster upp rätt tidigt och dukade fram massa frukost på bordet, som vi sen överraskade familjen med. Mysigt med en god fredags-frukost. Sen har jag suttit och beställt lite kläder från Nelly, bla träningskläder då jag ska försöka komma igång med träningen på riktigt nu. Sen tänkte jag gå ut och träna men var så varmt så la mig här istället och solar lite innan jag ska träna lite. 

Blir en slappdag som vanligt men håller på att vila upp mig lite efter den långa sjuka veckan. Senare kanske jag promenerar ner till stallet och hälsar på, får se. Hoppas ni får en bra fredag



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?