Godmorgon

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2015-04-24 » 10:02:19

Idag vaknade jag på asbra humör! Lite smått magkatarr men inte värre än vanligt så det funkar! Ätit frukost så jag är proppmätt nu haha, någonting jag måste lära mig, att äta lite i taget för att inte bli sådär jätte uppblåst och illamående.

Jaja ska snart upp ur sängen och städa lite. Runt halv ett tiden blir det på med ridkläder så drar jag och mamma ner till stallet. Hon tar Ludde och jag Baszek på en liten ridtur ute medans Rolle promenerar med. Ska bli SÅ mysigt i detta väder också, sol och värme!! Fredag också vilket betyder helg och ska se om jag och bästisgrannen kanske ska ha en liten mysiskväll, behöver träffa henne!! Annars är inte helgen planerad, mamma jobbar så blir hemma men skönt det också. Kanske kommer jag vara med någon kompis eller träna, får se helt enkelt. Jag hoppas i alla fall att eran fredag blir bäst, love u all
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?