20120119

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2012-01-19 » 10:19:17
godmorgon!
har So, och skriver nå frågor som ska vara inlämnade på söndag.
mysigt värre -.-
aja, lunch efter, skapligt hungrig, men såklart blir det säkert nå mindre gott bara för att.
är fett godissugen, men ska inte äta.. tränade igår och då ska jag klara migutan idag och så KANSKE jag kan ta något litet imorgon. vet inte riktigt.
har 40 min kvarsittning efter skolan också, och det är ju kul att man missar bussen hem dåå med. så vet inte riktigt hur jag och broder min ska ta oss hem.. löser sig väl?
nejni, nu ska jag klicka in på word och skriva.. ha't ♥
haha, igga mig,, men kolla michelle, "mobilspegel" är ett annat ord för mobil ;)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?