nu är det kväller!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-09-19 » 19:08:05
godkväll!
haa, låter som värsta programledaren xd

hejpåer!

sitter i soffan med täcke över mig och kollar på film. Är sjuk..MAGSJUK! det värsta som finns,,, men har inte kräkts än, men inte heller långt ifrån.......nu går vi inte in mer på de ;p

åkte till skolan imorse, och var JÄTTE trött, satt och lixpm sov och hoppa till hela tiden, sen vid typ 20 över 11, så ringde jag mamma, och frågade om hon var i sala, och det var hon, på stan. Så jag gick ner till mamma och sen åkte vi hem. Sen låg jag i soffan och kollade på film aslänge, åt liiite sallad. Sen var jag bara trött lixom, kände mig bara febrig, men inte ont i magen eller såå... sen när jag gick till mamma och efter en stund mår jag JÄTTE ILLA! och mamma säger att jag är vit i ansiktet, och jag tänker lixom "nejjjjjjjjjjjj!" mmen det gick över lite, sen kom det och gick hela tiden... så ingen orkester idag för mig heller... inte skola imorgon helller antar jag..
har jätte ont i huvudet också, men har ASsvårt att svälja tabletter..
men nu mår jag liite bättre, och är sugen på isglass.. men har inte det hemma..

mamma och pappa är på föräldrarmöte och kommer hem mellan halv 8 och 8. då blir det idol mys.. :))

blää...hatar att vara magsjuk..sjuk överhuvudtaget..


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?