Hemma nu!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-09-04 » 17:15:39
HEJOCHHALLÅ!

har inte bloggat på några dagar som ni märkt, men har varit sjuk osv sm ni också har märkt.
men ialla fall!

igår (lördag), hoppade jag clearround med Bull, gick jätte bra, både på framhoppningen och banan. Men blev rädd för en kvinna med kamera, så sprang förbi ett hinder, så fick ingen rosett men är JÄTTE nööjd ändå. sötis <3 Jennie hoppade ju också, med Bobby, och allt gick super för dem, förutom att han sprangförbi ett hinder, hon blev lite besviken, men hon var ändå JÄTTE nöjd. BRA HOPPAT BEST! <3

sen åkte jag,mamma och jennie nercabat till stan, alltså utan tak på bilen.
smygköpte en present åt jennie (A)
sen ååkte vi hem.
Jag och jennie var, och vi fixade lite,, jennie skulle jju ha party. jag fick hjälpa till lite :) TACK!

sen kl, 5 var det dags!
gick över och då kom med några, sen kom det fler och fler!
sen var vi 7 st tror jag, och vi hade JÄTTE KUL!!!!
hahahahahhaha! vi hade 5-kamp och lagade tacos och åt ! lovelove!
hade jätte kul tjejer!
sen imorse så vaknade vi vid 9. åt frukost och gjorde oss iordning för kl, 10 skulle jennie spela fotbollsmatch, vi gästerna, nästan alla följde med och kollade :D
dom vann med 5-1, JIPPIE!

kom in nyss efter att ha varit med dem, och är JÄTTE trött. ska kanske ta något att äta och vila.. yeah!

ni får ha det bra!
puss <3


fick bli en bild från arkivet, då mamma inte har några bilder ännu...

jagälskardig<3
Postat av: Jennie
2011-09-05 / 13:19:21

jag tror att Bobby och Bull blev rädda för att hon knäppte kort. :)




Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?