hemma idag igen!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-09-20 » 11:59:46
hej!

hemma idag också....

fortfarande sjuk.. och det är sjukt jobbigt! HAHAHHAAHA!
nej, dålig humor.

iallafall.. har kollat på o.c massor, och gråtit...sorgligt.. heh.
sen har jag druckit 3 glas vanilj youghurt. Farmor kommer senare med isglass, mumms.

syster är också hemma, och vi ska snart skicka lite bilder till morfar.
sen sska jag lägga mig i soffan och kolla på o.c, IGEN! men man tröttnar aldrig..

ÅÅÅHH, VET NI VAD JAG KOM IHÅG!!? Eva och Adam, fyfan vad jag saknar serien...
JUSTE! har det faktiskt ppå datorn, puss!


Postat av: alvaaa
URL: http://ponnymuppaar.blogg.se/ 2011-09-20 / 17:44:01

okiii :DDD


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?