här igen!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-09-22 » 19:46:14
Hejsan bloggen!

förlåt, men ingen update idag, har inte haft lust och så..

mår bättre nu, men fortfarande inte helt frisk, men duschade och tog på mig kläder och låg inte bara i pyamas hela dagen idag, så jag kände mig lite frisk ialla fall...

är barnakt åt dem små, mamma hämtar lillebror på fotbollsträning och pappa skjussar på handbollsträning.
sååå, men har städat lite och kollar nu på hannah montana xd tillsammans med mollan. Dem äter en macka med leverpastej och vatten xD
gott de där alltså? skulle inte tro det, men dem älskar't.

mamma ska göra lite chokladbollarr när hon kommer hem, JÄTTE bra för min mage, JÄTTE!
faast är knappt sugen på det men ändå lite, är rädd att få ont i magen .. men 1 kan ju inte skada :D

men somsagt, sorry för dålig updatering, ska bättras, men jag tycker jag har bloggat mycket nu när  jag har varit/är sjuk, eller ?? :))

ska kolla lite tv nu, kramar!


SÅÅÅÅÅÅÅ snygg...



ska
Postat av: NellieB
URL: http://nellieberntsson.se 2011-09-22 / 21:14:03

sv. tack Emmie. Bra att du tkr den e bra som den e.



kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?