Dålig update..jag vet

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-09-06 » 16:25:45
Hej!

kom precis hem från skolan, och det är sååå skönt!
har också varit och kissat, också skönt när man var så kissnödig som jag var xd
värt att veta va?

skolan idag var helt okej, men seg som vanligt.
efter skolan var det 1 h innan bussen gick hem för mig, så jag,emma,becca och alva gick och fikade på Johanssons!
tog en kanelbulle och sockerdricka, och jag säger bara det,.... FIKA ALDRIG MED ALVA OCH BECCA!
HAHAHHAHAH, sååååå pinsamma.... men helt underbara!
bussen gick hem, jag och Saga kollade på film i bussen, så tiden gick fortare, och det gick den!
så äntligen lite frihet!

ska till stallet sen hade jag tänkt, antingen rida ut ludde en sväng, eller konditionsträning i padocken, lite markarbete...? får se... vad tycker ni? kanske liet barbacka hoppning? :D

ska ta lite mellanmål nu, så mår  jag suuuuper!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


finiiiis jag är! ******************
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?