bara en paus...mellan städningen.

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-09-10 » 11:53:57
HEJJJJJ!!

ska snart städa lite, innomhus medan alla andra städar ute på gården.
Vet ni... JAG ÄR SÅÅÅÅ SOCKERSUGEN SÅ JAG TROR JAG DÖR!!
har ätit frukt typ hela förmiddagen, dem säger det hjälper, men jag vet inte jag......

ska rida Ludde sen, antingen ska jag hoppa, vi har en liten bana i padocken, så antingen det, eller så ska jag rida ut. Blir aldrig att jag gör det för det är sånt skitväder, men nu när det är fint... vi får se.
har ju imorgon jag kan hoppa annars.

Ska ringa Elsa om en stund, fråga om hon vill följa med som lite sällskap, kan hon också rida  :)
men hon är på fotbolls match tror jag, så hon kommer väl hem senare.

På tisdag ska Ludde ta bort några tänder, han har ont och såå.. så då passar jag på att rida lite, för efter det kommer jag inte kunna rida med bett på några veckor, inte heller rida på några dagar. Han kommer stå inne, för man vill ju ha lite koll och så.. men kommer självklart rida, men då med hackamore (stavning), han går JÄTTE bra med det, går till och med i form, och han vill verkligen gå frammåt! :I
Blir kanske att rida Lukett idag också, nu när man kan rida henne som vanligt typ,, hon har skor.

ska göra något vettigt nu, eller vad säger ni?
ha det bra, så hörs vi senare!

Postat av: Amanda♥
URL: http://mandycandyy.blogg.se/ 2011-09-11 / 20:34:54

Vad gör du?

har din helg varit bra`? :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?