äääännu mer o.c.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-09-20 » 19:34:28
hej

nu kollar jag på tom och jerry, haha, är barnvakt åt dem små, mamma och ronja är och övningskör, pappa och abbe är på fotbollsmatch, och edvin är på handbolls träning.

själv har jag ont i mage, trött och ska se på o.c nu snart.

vet inte om det blir skola imorgon, får hoppas att jag blir bättre, för magsjuka är somsagt det värsta som finns.

och innan mamma åkte så sa molly att hon hade ont i magen, :s
sen nu typ nyss sa malte att han hade ont i magen... och spya är min FOBI!
ueäääk..

men pappa kommer snart hem såå..

ska kolla på o.c nu, så kommer nog antadligen inte blogga nå mer idag. bara om ni har tur!

haha, kram på er! hoppas NI mår bra <3


vet du hur mycket jag saknar dig lillpluttan!?
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?