zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzznark

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-10-24 » 21:52:51
tänkte ta och sova lite nu, eller vad säger ni?

är trött, och ska bli riktigt skönt att gå och sova. vet inte om jag ska smyga ner i storasysters mjuka dubbelsäng eller min egna trånga säng. haha, vågar inte, tänk om hon blir arg och spottar mig i ansiktet som hon gjorde förut. HAHAHA

(hon gjorde det inte med flit, hon drömde) HAHAHAHHA, ronja, remember? :D

aja, spelningen idag gick bra! fick skrattatack på lektionen men annars haha,

gjorde världens pinsamaste grejj på hål timmen också, alva fällde mig och jag ramla, TYPISKT!
vet du alva, har faktiskt blåmärke på båda knäna, SOM GÖR ONT! hehe..

nej, nu är jag trött, hörs imorgon PUSS!

Postat av: a
URL: http://ponnymuppaar.blogg.se/ 2011-10-25 / 07:03:10

Fellååått, men tror jag sträckte mitt lår då xD


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?