mysig kväll!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-10-08 » 22:57:43
nu tänkte jag sova lite granna!

ska se på film, vet inte vilken, men blir väl någon bra :)

vovven sover under sängen som en stock! haha sötan!

pappa och jag gick med henne nyss typ. och sen när vi kom hem såg jag, mamma, edvin och albin massa meteoriter (stavning), i himlen, för dem sa att det kunde bli massa sånt ikväll, så det var jätte mysigt!

och jag fick verkligen en tanke,... jag tror att en stjärna är en människa. alltså finns det miljarder med stjärnor.
och några sjärnor är mina, eller dem har ialla fall varit mina. Kommer alltid att vara mina, that's it. saknar er så enormt ska ni veta! ♥
sen sa mamma, att det är så otroligt, för överallt är en stjärna alltid lika nära, allltså, jag tittade på en stjärna, som var precis ovanför mig typ, och tänkte, den här stjärnan är precis över en annan nu också. det är så sjukt magiskt.

godnatt!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?