lördagen på topp!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-10-08 » 19:25:09
ska ringa jennie snart, ska inte vara med henne,men våran dag har varit super!

skrattat som galningar och innan jag skulle in, PINSAMT! fyfan.. hahahahhaha!

varit på sorf och kollat massa, duktiga ryttare och hästar. Ida-sofia och Sara tävlade, ida-sofia kom på andra plats sen kommer jag inte ihåg, sara rev nåt/några hinder, annars gick det bra !

sen såg jag sofie och musse från ponnyakuten 2 :D

trevligttrevligt, annars då? är det bra med er? har eran lördag varit på topp? :D

ska se fångarna på fortet snart, sen dra ut med pappa och hunden på en sväng.

imorgon badhuset, :D

puss <3

!!! får jag minst 5 kommentarer så berättar jag vad som var pinsamt ikväll !!! :D

Postat av: -
2011-10-08 / 19:54:25

heheheh


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?