LÄS MIN ANDRA BLOGG OCKSÅ!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-10-29 » 08:42:13
dålig updatering jag vet!

men har äntligen lov!!
sååå bäst!

ialla fall, vet inte vad jag ska göra idag, ska ialla fall rida Lukett idag!
juste, igår galoperade jag med henne, och gick super!
fast saktade inte av när jag ville, men gick ändå xD

idag rider Sofie Ludde, hoppar :)
men jag vill vara med någon idag också!

jennie åker ju iväg så... jag får ta hand om stallet osv :)

men, ni vet ju att ni besöker den här om ni vill ha bra updatering !
bloggar somsagt inte så mycket här längre :)

puss på er!


PUUUUUSS!
Postat av: Mj
2011-10-29 / 09:55:27

Du ska vara jättenöjd med gårdagen. Hon var pigg och framförallt jätteglad - det är ju bara positivt!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?