jobbar.

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-10-24 » 14:38:23
nu sitter jag på engelskan.. håller på att göra en film review.
boring, men måste man så måste man väl..

slutar snart, skönare det.
men har inte bestämt mig än om jag ska vara kvar i stan eller åka hem emellan, ska ju spela sen ikväll.

funderar,,

inge stall för mig idag ialla fall, även om jag åker hem så hinner jag inte.
tyvärr, men så är det.

imorgon tror jag inte heller att jag ska dit, Sofie ska dit och rida.
På onsdag ska jag rida på sorf, sen på torsdag ska jag dit och rida. På fredag också antar jag, sen massa i helgen.
Men kommer inte träffa min älskade på flera dagar jue :('

menmen, aah, nu ska jag fortsätta så att jag blir klar någon gång!

pussochkram!


koncentrerad xD
Postat av: Anonym
2011-10-24 / 21:01:28

EMMIE kom ihåg att vi har prov i biologi!!!! jag har inte pluggat :(


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?