jag är här,,, oroa er inte xd

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-10-05 » 12:43:54
Hejsan!

är i skolan, och har nyss proppat i mig en mars! fettoo... nej, jag skojja.

emma efter skolan idag, ska träffa hennes sööööta kattunge :D

sen MÅSTE jag pluugga, hörde du det emma? xd

svenska snart, sen hemkunskap, sen slutar viii :)

ialla fall, träningen igår gick bra, var nervös, och han var också det lite. Han skyggade lite och ville kolla in allting, men gick bra tillslut! hoppade lite småhinder, gick bra, och han gick på jätte bra, även om han kan gå på mera :)

nöjjjjd!

ska dit nästa tisdag igen, själv och träna, för att sen se hur jag gööör :)

ville bara updatera lite så ni visste vad jag gjorde, så hörs vi senare! okej? :)

kramar på eer!


fina brudar?

titta vilken fin fläta beccis gjorde på miiii :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?