mysig fredag ♥

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-05-06 » 22:31:15

förlåt för dålig uppdatering. men har inte haft tid m.m.

iallafall, idag var det bästa skoldagen på länge!
roliga människor man träffar. även glass som Plog bjöd mig på, tack ! ♥
idrotten var bäst, volleyboll, jävligt bra klass! ♥
haha.
sen for jag med Emma hem, åt mackor och drack oboy, mums!
sen satt vi och glodde på disneychannel, yummiiiee!
sen cyklade jag med farmors cykel hem till henne, och äntligen är det hos henne! den har stått hela vintern hemma hos Emma, och det är inte äns farmors cykel, det är min syrras kompis cykel, men cykeln står hos farmor., komplicerat det där..
ialla fall. prata lite med farmor och farfar, (dom bor inte tillsammans men,, farfar var och hälsade på )
trevligt det där .
sen hem, väl hemma började jag och Mollan skära grönsaker till våran middag, sallad.
guuuuuud vad gott det var, och jag kände mig nyttig, inte nå jävla hamburgare och pomefrites som man brukar bara för att det är fredag/lördag.. ahha, asgott iallfall.
sen gick jag och pappa ut med hundiss, ner till lastbilen för pappa skulle hämta tumstock till mamma, för mamma började direkt efter maten tapetsera hallen utanför toan ! vilken jäkla skillnad alltså! asfint!
sen var jag kvar ute med hundis och busade och lekte lite med henne, och städade upp gå gården, . sen borstade jag genom hundiis, fin och reeen. myys.
sen in och bara slappa, en skön varm dusch blev det också.. nice friday..
snart bb ialla fall, vilka är nominerade? hoppas på att det blir typ,, katarina och Peter, orkar bara inte med Katarina längre! hon var min favvo i början, men nu är hon licom bara dryg, ena stunden är hon hur snäll som helst, andra stunden dampar hon loss??!? okejj, det kan alla göra men ändå "hjärtat" . hehe. tillbaka. 
 
nejni, nu ska jag ta och slänga mig i soffan och vänta på att bb ska börja, vi synes och höres !

haha, en av dagens bästa stunder,,,
michelle stog och hittade på "alla barnen" ramsor om hela klassen. ahha
michelle: alla barnen var rena, utom Emmie för hon för slemmi....
alla barnen fick en tia, utom Emma för hon fick en femma....
alla barnen åt sallad, utom michelle, för hon åt karamell....

GAHAHHAHAHAHAHHAHAH

     
vrid huvudena                                   twiiiins                                                     myys med hunden

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?