syskoninmyheart♥

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-05-07 » 22:20:40

Förlåt Robin, men har ingen bild på dig, men du vet att jag älskar dig ändå broder♥

syskon, älskar er!
kommer aldrig sluta göra det heller, bara så att ni vet!
jag är så jävla glad att jag fick just er som syskon, så jävla glad!
vi bråkar i stortsätt jämt! men syskon gör det, det är inget ovanligt, kanske lite i och med att vi bråkar jämt, hahah, men det är vi.
vi är vi, och inga andra, och det är så skööönt.,
kommer alltid älska er, och kom ihåg, att även om jag gör sjukt elaka saker mot er, så är det inte för att vara elak, det är för att jag älskar er, ett bevis på att jag alltid kommer att göra det också.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?