kass uppdatering jag vet.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-05-28 » 13:57:18
hej !

förlåt för kass uppdatering, men det är så att man inte har tid ibland. sorry.
aja, sitter i mitt rum och singing, HAHA!
låter som om jag är bajsnödig. haha!
aja, kul är det ialla fall.
mamma,pappa och småsyskonen är i sala, Albin har fotbollscup idag. hans sista match börjar om 10 min tror jag.

försöker koppla i dom här förbannade jäkla högtalarna till datorn, och eftersom att jag är bäääst på datorer funkar det, ... inte.
heh.

ska till Ludde vid 3-4 någongång. Hoppning idag, :) eller hoppning och hoppning, skutt.
60-70 kanske.

nej, nu ska jag fortsätta försöka koppla i dem förbannade jäkla högtalarna så hörs vi någe mer underdagen,

puss !


en skapligt oförberedd bild på mig, luciasshowen på sorf.
fasst den är mysig ändå xd
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?