Chulululuuuu!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-05-17 » 14:55:54

Chulululu!

vad gör alla?

själv är jag väääldigt glad, vet faktiskt inte varför'? känner mig helt hyper, (kanske för att jag har ätit 2 chokladbitar på 5 min typp!) hahah!

väntar iallafall på att bussen ska komma, 50 min kvar, orka de..
sen hem, slappa.. sen ner till älsklingsluddepudde!

åhh, saknar honom, har inte tträffat han på typ 3 dagar.. men äntligen♥

kanske ska rida, tror det ialla fall, annars ba hj'älpa till :)
juste, när jag kommer hem ska jag motionera bort chokladbitarna, känner mig verkligen jätte fet.. he.
springer en liten sväng ialla fall.

sååå, nej, nu ska jag kika runt lite grannna på typ facebook och så.

men vi ses älsklingar !

kisses!

bjuder på denna underbara söta bild... Ludde ♥

Ludde och jag, Ludde och jag, TRALALALALLALALA

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?