Jag är inte hungriiiig.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-03-31 » 11:41:08
Ja, nu har vi sett på bion. "I rymden finns inga känslor" och snacka om att jag är mätt!
Brukar vara jätte hungrig den här tiden, men mår illa så fort jag tänker på mat, heh.
haha, nog med det.

Igår var jag ju på sorf, och vi red inte hela lektionen, utan vi hade teori. Sen red vi en stund på slutet. Och då red vi barbacka. Och jag skulle egentligen rida Akter, men jag fick byta till Prins, eftersom att jag inte ville rida Akter barbacka, haha, den lilla skiten. Men Prins var pigg och glad, men lydde mig bra. haha, travade över 3 bommar och han snubblade över en, HAHA !

efter skolan ska jag kanske med Alva till Ronja, en minishettis. Det ska bli kul, antar jag.
Haha, eller nåt,
 
aja, nu ska jag jobba So så det knakar, ahah, nästan klar med frågorna ;)

Men vi hörs snart igen!

Puss!


Jag och Alva just nu...
Vi jobbar!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?