26/3-2011

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-03-26 » 09:06:38

Godmorgon bloggen !

JAG ÄR HAPPYY ! men jag vet inte varför, jag tror ialla fall att jag har vaknat på rätt sida. Solen skiner, +3 grader och värsta vårvädret ute ! asnice asså:D
Haha, men ialla fall, idag har jag inte bestämt något. Kanske ska vara med Jennie, eller Ida-Sofia. Sen senare på dagen ska jag ner till stallet, till min underbara Lukett. Och snart kommer jag kunna rida i paddocken igen, aslite snö, men jag kan rida där nu också, men väntar tills det töat lite till. Hon har ändå boxvila så jag ska bara pyssla om den gamla damen.
Har nyss ätit frukost och fixat mig. Känner att jag behöver duscha, men orkar verkligen inte. Haha, men jag duschade faktiskt igår, men det är sminkborttagningen som är så flottig, så man känner sig flottig i hela ansiktet typ, haha.
Kl.9.00 ska jag försöka få tag på någon rolig att umgås med, Jennie är ju närmast, rakt över gatan, men det är inte säkert att hon kan. OJJ, NU LOGGADE HON IN, SKA FRÅÅÅÅÅÅÅGA ! :D
haha, men ni bryr er väl inte om det xD
haha.
Men ahh, har väl inte så mycket att säga, kanske några inlägg under dagen om ni har tur ! haha.

Vi hörs älsklingar!





Ja, jag vet att jag stavade fel på webcamfun.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?