tiden har inte räckt till..

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-03-20 » 22:08:33
förlåt att jag inte bloggat, men har somsagt inte haft tid, eller jag har fortfarande inte tid, för nu ska jag sova. Men jag loovarlovar att blogga bättre imorgon, blir ett inlägg imorgon bitti, sen tidsinställda, för vi har ju "skapande skola" imorn, kommer inte ha datorn då. Men sen kommer jag ju hem vid kanske 3 tiden, BLOGGA ! :D
sen lovade jag ju er bilderna, men eftersom att jag inte har haft tid har jag inte laddat in dom på min dator...fortfarande. Men den här gången jag lovar, så lovar jag verkligen. Jag lovar att dom kommer imorgon, för imorgon har jag mer tid. Promise !
Ajjaa, nu ska jag se på oth och slummra lite, men vi hörs i morgon som vi sa alla sötnosar !

Kissssssssses !


härlig bild sen i somras/höstas ♥♥♥♥♥♥ en dag med Emma ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?