Snabbt inlägg = normalt inlägg

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-03-17 » 20:03:55
blir ett snabbt inlägg, lånar mamma och pappas dator, + att jag ska se på sverigen värsta bilförare !
Aja, som ni kanske har förstått så har jag inte gjort så mycket idag. Sovit och tittat på tv och suttit lite vid datorn.
Inte en så rolig dag ska jag säga, vill faktiskt hellre vara i skolan än att vara så här trött och slut i kroppen och inte orka göra någonting. Men jag känner mig liite bättre nu ialla fall. Fasst inte helt 100 än. Skulle vilja gå till skolan imorgon, men antar att det inte blir det för min del. Eftersom att jag har feber idag, är det inte så okejj att gå till skolan dage efter, sen mår jag ju inte helt 100 än. Hoppas bara att jag bliir frisk tills på lördag, clearrounden. HOPPAS ! !
sen är det ju skapande skola på måndag på musikskolan, och det tycker jag ska bli ganska kul. men tills dess har jag äl frisknat till. man brukar ju inte ha feber i evigheter precis, även om min storasyster hade det i typ 1 vecka eller så. men jag..inte jag heller ( bara för att jag sa så så kommer jag vara sjuk aslänge ) *ta i trä* ! :P
Haha, nejmen. har typ inget att säga nu, tror jag, förutom att jag är ganska ungrig och min mage skriker efter mat, men jag vet inte vad jag ska ge den lilla skiten förnågot. En bulle kanske, nejj..onyttigt. aha, får se vad jag petar i mig,.
Gud vad jag babblar, och det här ska se ut som ett snabbinlägg, jotjena emmie.

HEJDÅ ! :D






Gamla bilder sen 2009/2010. jag och syrran i stugan på ullaredsresan bara vi tjejer ! ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?