Någon engelska grejjs.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-03-29 » 13:40:43
Hejsan bloggish !

Nu sitter jag på engelskan och vi får sitta vid msn!
fast vi får typ bara prata engelska! ;o haha.
Sen har vi en halvtimme raast, sen har vi matte.
Efter det slutar vi. Sen ska jag och Edvin till musikskolan och öva lite trumpet!
Sen orkestern, då ska vi öva till musikalen "Hans och Greta".
Imorse var jag inte ett dugg sugen på att spela trumpet, nu ska det faktiskt bli ganska okej. hah, weard.
Sen ska jag hem till min underbara farmor som jag träffade på city tobak idag, när jag köpte godis på en tisdag,..heh. Nejmen det är tur att hon är lika dan. köper godis på en vardag ! haha.
Sen bär det väl av hemmåt antar jag. Mamma kommer vid halv 6 - 6 någon gång.
Skönt att komma hem och bara ta på sig myskläder och kanske vara med någon. Min bästaste underbara vän mittemot kanske, inte så långt att gå och jag saknar henne ♥
Vad vi kommer göra det vet jag inte.
Sen blir det väl hem igen och glo på tvn. Sen är väl klockan smockan, så sängen blir det väl då hoppas jag.
haha.

Nu ska jag svara på frågan min kompis skickade på msn, vi hörs !

Puss!♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?