Det skulle bli kort, men ju längre, desto bättre brukar man säga va ? :)

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-03-03 » 23:20:39
Hej !

Förlåt för dålig uppdatering men som jag sa,, bloggtorka.
Ialla fall, tänkte berätta liiite om min dag.

Klev upp ungefär 08.20 för att min söööta hund kom och slickade och flåsade i mitt ansikte.
Klev upp och käkade direkt frukost, (jag var jättehungrig). Sen satte jag mig en liten stund vid datorn. Sen satte jag Malte vid min dator och Molly framför tvn då det vart lugnt. Jag var barnvakt för mamma jobbade till kl 11.00.
Så då satte jag igång och städade(oj ´vad vuxet det lät där, haha) städade nästan hela huset...typiskt mig. Men jag är en sån där som om jag bbörjar städa kan jag verkligen inte sluta städa innan jag tycker ddet ser skinande rent ut..typ, och det HATAR jag! Så jag städade i kanske 1 h eller mer. Sen gick jag och Mollan ut och knäppte kort med hunden. Sen gick vi in efter typ 10 min, för att det tog slut på batteri i kameran så då orkade vi inte vara ute xd. Sen när vi kom in, så städade jag mitt och Maltes och Mollys rum, för det kommer gäster imorn. Sen fixade jag lite bull och muffins fika med saft. Det tyckte jag vi var värda, i alla fall jag ! (a'
Sen efter det chillade vi bara. Sen kom mamma hem och vi åt mat. Och vid halv 1 for jag,mamma,albin,malte och molly till järndammen och skulle åka skidor och pulka. Där skulle vi också vara med mormor och morfar och våran kusin L. Vi hade jätte kul, men efter några timmar tröttnade dom små. Dom vart jätte griniga. Sen for vi hemmåt. Väl hemma packade vi in oss, jag satte mig vid datorn och satt där i ungefär 2 h. Sen åt jag mat, pyttipanna. GOTT ! sen for jag över till Jennie som sovit borta hos sin mormor och morfar sen onsdag tills idag. Så var jag med henne i ungefär 1-2 h. Vi spelade wii och så. Sen gick jag hem och kollade på "sveriges värsta bilförare", det är ju sjukt kul ! xD Hhaha.
Sen gick jag och mamma ut med hunden.mys ! ♥
Sen gick vi hem och satte oss vid datorn. Ronja satt vid Edvins, jag satt vid min, och mamma satt vid sin. I SAMMA SOFFA OCH TJATTADE MED VARANDRA PÅ FACEBOOK CHATTEN ! ♥
vi är seriöst sjuka i vår familj, ialla fall ibland. Haha, ahh, sen ggjorde jag mig iordning och nu ligger jag här. Fixad och klar inför ännu ett sovpass som jag hoppas blir skönt ! :)

Jani, det vart inte så kort som jag trodde det skulle bli ;) Men det var ju ändå bra ! :)
Aja, hoppas på mer bloggning imorgon då, mer inspiration.

Ha det ! ♥



2 stycken oseriösa och fula godnattbilder på mig ! :)
fyfan xD
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?