Är stolt över dig ! <3

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-03-05 » 09:53:54
Jag skrev ett lagom inlägg, men lagom mycket text, men sen så cpade internet igen och allt raderades..:'(
FUSKIT !
aja, skriver liiiiiiite om gårdagen.

Middag,släkt,efterrätt,film,mys,dator,prat och en maaaaaaasssaaa skojjj ! kortfattat.

Orkar inte skriva i ungefär en halvtimme till xd
Haha.

Kisses ! ♥ outfiten från igår kväll, kommer senare på dagen eller ikväll. :)

JUSSTE !!!!!

Min storebror Elias 17 år, han går ju på travskola uppe i jämtland, och han har nyligen tagit licensen så han får köra ! Och igår var hans första lopp med hans egna häst, och han kom 3:a !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och han var lixom på tv, live. Han pratade i telefon med pappa en stund innan han skulle värma upp, och då var han jätte nervös, och vem skulle inte vara det ???!?!?
3:A!!!! är så jävla stolt över honom, Elias, om du ser det här,...Älskar dig♥
Sen i en kurva så kom han nääästan ifatt till första plats, så alla i min familj ++++++ alla gäster som var här, sattt och skrek som galningar när han höll på att komma ifatt men 3:dje plats är underbart ! Vill bli som han när jag blir stor (aa'
Sen nu har han avstägning i 6 veckor, för när han höll på att komma ifatt, så skulle han öka farten,. så då blir man ju helt uppspelt och vet inte riktigt vad man gör, så då satt och och ryckte i "tyglarna" och lixom piskade liiite med tyglarna, och det fick man tydligen inte göra. Menmen, så är det :)
STOOOOOOOLT !!!!!!!!!! ♥ Började nästan gråta när jag såg att han höll på att komma ifatt, för jag tänkte lixom,, det där är min bror. Haha! Börjzde nästan gråta när jag såg att han hamnade på 3:dje plats också, OCH när jag såg han bakom bilen i starten, för han var nummer 2. Och man såg att det var Elias på direkten, för hans sätt att sitta, lixom lite kutrygg och stilen lixom, Alla ba: ELIAS !!! :D hahahahha.
Och så kommer han hem i veckan, får äntligen träffa han efter flera månader ! <3


Elias♥


Tror att det där är hans häst ! :) <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?