Akterbuse♥

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-03-17 » 17:54:59

ang. clearrounden på lördag, startlistorna är ute !
jag ska ha Akter 40 cm, hahaha, pirrigt.
Hoppas bara att jag blir frisk tills dess, feber ju.
På tal om Akter.
hahah, igår red jag ju Akter, och han var BUSIG !
haha, tjejen innan mig red honom och for av, han sparkade backut och fånade sig.
Han gjorde exakt samma sak med mig uppe på, fasst jag höll mig kvar och vart bara irriterad på honom,. Han höll på att dra ner huvudet och sparka backut och bocka, och for i full galopp och tvärstannade. CP HÄST ! xD
haha, fasst på slutet gick han galand, gick tiill och med lite i form ! haha, han förstod väl sen att han inte lyckats, ahha. Men som min farmor sa innan ridningen..
Farmor: Ojj, hon trillade av (tjejen innan), tror jag går in i cafeterian så jag slipper höra dunnsen när du ramlar av.
Jag: Det händer aldrig farmor, haha !
Farmor: Nej, det är bra, men om du skulle fara av, såå skulle du väl bara bli förbannad som din bror Elias.
Jag: Hahaha, ja, det är ju honom jag har fått allt intresse ifrån !

Hon är skön hon min farmor !♥

Haha, men jag trillade inte av :)

Aja, nu vill min bror ha sin datorn, lånar nämligen hans, så jag kan inte heller lägga ut en bild :(

Bloggar senare på min  dator :) För mamma och pappa har den nu och tittar gotlands resor v.28 :D
Till tjejen som ska ha barn som jag ska bli faster till :D

chaooo !

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?