2011-03-11

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-03-11 » 20:06:29
HALLOJJ !

sitter och fetar i mig både godis och schips nu xd
ontyttigt jag vet, men kan inte stå emot just precis nu. hih.
Idag var jag i skolan, var väl helt okej, förutom att ja mådde piss innan maten, så jag gick till syrran , hon var hos Kimmen och det var inte långt att gå precis, så gick dit och åt lite, sen mådde jag bättre. Tog sen 2 bussen hem med brorsan, sköönt att slippa behöva vänta till halv 4 bussen. I bussen satte jag mig med brorsan och började kladda i hans mattebook. haha, sen klev Erik på i Kila, han skulle också hem, så  brorsan flyttade till sätet närmare honom, och jag fick sitta själv :)
Haha, satt typ 2 meter brevid Erik och ändå satt vi och smsade xd väääärt ! :)
Haha, sen typ, kom jag hem. Och då satte jag mig vid datorn och åt fil och flingor, mumms!
Sen sprang jag över till Jennie, och vi tittade på film, gräät, så jävla sorglig film, usch.
Sen spelade vi lite wii sport, vi är som bessatta utav det, vi kör det asmycket, men vi vill slå våra rekord i olika grenar ! haha, .
sen gick jag hem och grattade min lillebror, varför ser ni inlägget nedan--->
Sen åkte jag ner till stallet och tog in hästarna, och hjälpte till där, sen tog jag kort på heeestarna , så söta ! bilder kommer senare ikväll eller imorgon oom jag inte orkar sen. Men det tror jag.
Aja, sen åt jag mat, gooott, pastasås ! :)) cola, sallad mm.
mummsigt asså ! :D
Sen så duschade jag Maltan och Molltan. Duktiga dom var, ... inte.
Nu sitter jag här och ska nu se på Lets dance med family.

Kisses !
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?