13/3-2011

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-03-13 » 21:51:10
förlåt för dålig uppdatering idag, har inte bloggat någonting.
Men på ett sätt är det bra, för jag har inte setat vid datorn någonting idag, och det är ju bra.
Men sammtidigt vill jag ju blogga, men jag har inget speciellt att berätta så det blir bara ovärda inlägg då, och det är ju inte så speciellt kul att läsa, eller hur ?

Men iallafall,
Idag har jag varit med jennie, jag har firat min lillebror som fyllde år i fredags, men hade "kalas" idag med släkten, mysigt. Han hade en krokodiltårta, haha, eller ja, det skulle föreställa krokodiler, men malte sa att det såg ut som en draaaake, haha ! :D
Ja...sen har jag varit ner till stallet, jag och Jennie cyklade ner, och det var skööönt att få cykla på marken igen, haha. Lite is är det kvar än, men bara liiite. haha,
vi kom ner till stallet efter 5 minuters cyklande kanske, men då hade hon redan mockat och gjort klart, så vi gick bara och hälsade på hästarna, gav dom morötter och så :)
Sen cyklade vi hem igen, det var lika skönt det ! xd
Sen kom vi hem och spelade lite wii sport och mario. Sen skulle jag hem och äta, sen var vi inge mer. Jag såg på ponnyakuten och lite annat på tv, och sen hjälpte jag mamma med en sak på datorn.
Var väl det min söndag har gått ut på. Och imorgon är det måndag. Ny dag, ny vecka, nya problem, nya tag.
Bara att kämpa på för det är faktiskt bara 11 veckor kvar till sommarlovet, 12 om man räknar med påsklovet, men .. och då har jag redan gått ut 7:an, och ska gå i 8:an nästa år, kan bara inte fatta ! kul, men ändå lixom, man blir bara äldre och äldre för varje dag, och jag vill bara inte blir stor just nu, vill fortfarande vara barn och ha roligt. Kunna leka och sånt. Men tankarna ändras, ju äldre man blir :)
Haha, vilket roligt inlägg det blev....not, HAHA ! kul.

Nu ska jag se på ponnyakuten, dem avsnitt som jag inte sett innan, sen blir det en film som jag inte har kollat klart på riktigt " the switch " :) sen sooova, eller ja, jag sover nog redan vid ponnyakuten skulle jag tro,,...tur att min mamma jämt kommer in och stänger av min dator, hhaha !

Puss ! 




Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?