Godnatt läsare♥

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-06-09 » 23:32:15

godkväll!♥

nu ligger jag i sängen och ska strax slå på "blue water high" , älskar serien asså!

har städat och pysslat nu på kvällen, både ute och inne, och jag känner mig mycket piggare nu, tur det !

ska vakna i tid imorgon, för jag ska hinna pyssla här hemma lite till, inte gjort allt, städa mitt rum. Ner till Ludde, tror jag ska rida, annars gör Lisa det, annars mockar jag och gör allt det andra :)
då det ska väl bli ruuuligt antar jag. Sen bär det av till KSK för att gå studenttåget. haha!

sen har vi väl gäster hela kvällen antar jag, så det ska väl inte bli så tråkigt alls, en mysig dag och kväll !

ska kolla runt lite på internet nu, sen ska jag kolla på film, så hörs vi imorgon!

kramar!



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?