veckan...typ,

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-06-22 » 22:43:17

Hejsan bloggen!

saknat mig? klart ni har... *host* hueää,.

ialla fall. till o börja med.....FÖRLÅT FÖR KASS UPPDATERING! men hinner verkligen inte med...
men vill ni fortsätta följa mig, får ni stå ut med att det inte blir så bra uppdateering,. såatte,

men ialla fall. har inte bloggat sen i söndags, så ska berätta lite kort.

måndag: jag var med ida-sofia, bakade, red och hade roligt så inot bomben asså! ramlade även av när jag red då, skulle hoppa en kombination, farten i hästen blev inte tillräckligt bra, och jag red som en kossa,...

tisdag: var med Jennie hela dagen, för Ida-sofia skulle iväg. Hade jätte roligt med Jennie då, gjorde massa saker, och hennes arm var bättre. Senare mot kvällen åkte Jennie iväg till Umeå till sin farmor och farfar, och Ida-Sofia kom och sov över hos mig!

Onsdag (idag): Var med Ida-Sofia hela dagen nästan, vi kollade på film, åt massa onyttigt, och var allmänt slöa, sen red vi, sen blev klockan mycket och jag cyklade hem och bytte om och stack till sorf och red lektion. Gick inte sådär suuuper bra iochmed att jag rasade av... ehe. skulle ha poänghoppning eftersom att det var sista gången. Och han var inte så där suuper pigg direkt. Men fick fart över hindrerna ialla fall, utom 1 kryss. hoppade 1 m ifrån typ, och hoppade 1 m hägt typ dessutom! hahah, helt seriöst!!! ridläraren trodde också att han skulle ta ett galoppsprång till, men nej.. så gjorde en volt och landade på mig axel, men gick bra ändå. kom 3:a, nöjjd ändå! man hade ju bara 1 min på sig, och jag klarade ganska mycket ändå, men efter att jag ramlat av han jag lixom inte komma igång igen... menmen!!! :) ett steg närmare ryttare! eller ja, det är jag ju redan, men,,. ni fattaR?!?

imorn vet jag inte riktigt vad jag ska göra, stan kanske? eh, vi får se!

vi hörs sötnosar!  men när, vet jag inte riktigt, får hoppas så snart som möjligt ;)



glöm inte frågestunden !

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?