Sniglar m.m.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-06-17 » 21:02:57
Hej lääääsare!

vad gör ni?

själv gör jag inget speciellt. har inte gjort heller.
ahha.

tältade med Jennie inatt, hahaha, var huuuur rädd som helst. eller ja, rädd och rädd.,,
med det var pågrund av att Albin och Edvin kom och skrämde oss vid 12 inatt, dom satte händerna mot tältet så man såg skuggor av händerna, ! trodde helt seriöst att jag skulle döö!! ;o

haha, somnade vid 1 någongång och vaknade vid 8.

sen har det varit sånt skitväder att vi bara har setat och tittat på film, myys!

sen skulle jennie till västerås och göra lite saker.
så då passade jag på att vara hemma lite, har tyyp inte träffat mamma och pappa och dem på aslänge. haha-
men jag och malte gick ut och började döda mördarsniglar, men det hemska var att vi döpte dem först? xd
sigurd, klas och massa med namnm, sen ba: vila i frid klas *splaaaaaaasch* hahha.
nej, inte riktigt så, men.

sen kom min lillasyster ut och då började vi samla på sniglar, usch.
vi gjorde ett bo till våra sniglar, hade en glassburk, som vi la lite sand i, lite gräs, lite maskrosor och lite gottigott.
sen gjorde vi hål i locket, sen så la vi dem där i, trooor dom stortriivs! *hooooost*
malte hittade en sån där stoooor snigel, som ligger där i tillsammans med små. vi döpte dem också.
vi hade 2 sniglar var, sen hade vi den stora tillsammans.

malte: brunis & regnis
molly: elsa & liten
emmie: flower & gulis
den stora vi hade tillsammans: trolle

GAHAHA, gud vilket liv jag har :o
stackars sniglar säger jag bara..

aja, imorgon blir det sorf med jennie och hennes mamma, tävling där, och hennes mamma ska hjälpa till, ska ta emot alla tävlande och så, så vi hjälper till, fast vi kommer nog mest tiitta på ponniesarna. hah.

men vi hörs alla gullepluttar!

glöm inte: fråååågestunden!! :D


bilden är från google, men ungefär såhär såg det ut efter att vi samlat färdigt xd
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?