Tisdag 31 maj 2011

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-06-01 » 08:58:31

Hej !

ska ha so, snart ialla fall.

igår var jzg och spelade trumpet på förmiddagen.
sen fick jag och edvin vara lediga resten av dagen, ASSKÖNT !
haha,
jag och edvin gick till lärkan för att kolla på min brorsa och hans klass när dom friidrottade med andra skolor. Dem kom sist med 1 poäng, och vinnarna var Lärkan med 60 någonting poäng.
sen åkte vi hem med pappa. Hemma åt jag lite, sen stack jag till Idaa-Sofiaaaaa, vi typ gav hästarna lunchhö, sen red vi. Jag red Hedwig, skitlortan! Vi red i padocken, och red i ungefär 30 min, var sååå himla varmt, men sen började det typ mullra och åska, så då gick vi in med dem, fixade lite och duschade av dem, sen släppte vi ut dem i hagen. Det första hästarna gjorde var att rulla sig, och Hedwig som är vit och var blöt, niiiiice!
sen skulle Sofia rida sen andra häst, och jag skulle kolla på, men då var det precis så att jag skulle hem såå.

när jag kom hem gick jag ut med hundis och tog lite kort, men började åska då, så gick hem.

sen gjorde jag typ inge mer,
idag ska jag hem med Alva och Stina efter skolan, det är ju ridlektion idag så, har verkligen INGEN aning om vem jag ska rida, glömde att önska.
Hoppas på Bull, Zello eller Prince kanske.

Hörs !


angelica ville inte vara med :(((((
mitt ansikte ville inte heller vara med, osminkad du veeeeeeeeeeet!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?