och så var det den duuumma runriken också?

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-06-08 » 21:43:55
Hej!

ridningen idag gick väl inte sådär super.
hade Gwen och hon var seeeg, och vi hade dressyrprov och det gick skit ska jag säga. Satt och skumpade som en apa. red som en apa också för den delen. åh! vill rida provet igen och bättre. Vet ju att jag kan bättre. menmen,
inte ridit henne på aslänge såå.

skolan idag. sseg och tråkig. fast det bästa var att sista riktiga skoldagen var igår, så inga lektioner iidag. Var till ksk och kollade på kabare också. var väl sådär. sen imorgon är det nån jäkla kaneval och vi ska vara randiga?!?!?!?!? asså omg. kul.

hoppas bara att det är lika härligt väder imorgon och i helgen som det har varit nu på sistonde, underbart! <3

och snart sommarloooov, ännu mer underbarare!!!!! :D

haha, nej, nu ska jag gå och slänga i mig något gott, sen slumra sött,,,,försöka eftersom att jag har dunder ont i mitt dunderhuvud :(((

puss.

btw; bilder och videos på mig och ludde blir försenade, hittar inte kamerasladden ;oo



gammal biiild.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?