Jag har huvudvärk...

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-06-09 » 08:03:58

Hej.

hemma idag, har såå sjuukt ont i mitt huve, hade det igår efter ridningen också, men trodde det var utav värmen eller så, för jag har haft ont i huvet några dagar, men det har inte gått över riktigt nu heller. Så ska ta en till huvudvärkstablett och så om det blir bättre, om det blir det tar jag 20 i 9 bussen. VILLE JU TILL SKOLAN IDAG,!
kaneval grejjs och så...
aja, hoppas bara det har gått över tills imorgon, då jag ska spela i studenttåget, :)

juste, jag håller på med en video till min syster, sitter nästan själv och gråter till den xdxd hahhaha, störd,,

haha,
men det blir väl några inlägg idag då, om jag då inte tar 9 bussen :) så ni får vänta er 000 uppdate, för isåfall har jag åkt till skolan, annars så får ni väl vänta er 1000000 uppdate. hahahha. nej, balbablablablbalbablablbla

puss.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?