Godnatt allesammans!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-06-14 » 22:31:06
hello sweetis!

ska snart slå på en film och försöka få mig en blund. men innan det ska jag berätta kortfattat min dag.

fick sovmorgon till 9, sooft.
sen hade vi typ nån temadag i skolan, miljö grejjsemojjs.
så vi delade in oss i grupper. så det har vi hållt på med heeela dagen, segt men helt okej.
åkte hem med farmor, ♥
väl hemma gick jag och hämtade mina småsyskon.
sen gjorde jag mig iordning för jag skulle iväg och titta på miin lillebrors skolavslutning.
det höll på i minst 1 ½ h.
sen for jag hem, och tå kom jag på att Jennie hade kommit hem idag, så jag böt om och stack direkt hem till henne. HAR SAKNAT HENNE SÅÅÅ ! fick också ett armband av henne, med "lyckans öga" eller vad de heter, bild på den kommer imorgon.. tack bästis ! <3 för er som inte vet har hon varit i Turkiet, den lyckosten xd

ialla fall, sen hem och åt, och kollade lite på film, och nu vill jag bara sova så att tiden går fortare, vill ha sommarlooov!

har det imorgon, börjar klockan kvart över 10, sååå sköönt!
så farmor hämtar mig och Edvin vid halv 10 imorn, nice.
sen till skolan och pyssla lite, sen skolavslutning i typ 1 h, sen 2 månaders ledigheet! daaamn var nice!

hahah, nej, sov gott allesammans, så hörs vi antadligen mer imorn! puss .


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?