full dag idag!

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-06-27 » 22:32:43
Hejsan bloggish!


inte uppdaterat något idag, sorry för det, men har varit och badat och sen var jag med en kompis. Vi var i gropen några timmar sen var vi hemma hos henne. Emmy var det, ! har saknat henne sååå!!
hahah, och jag faattar bara inte hur jävla kul vi har! spelade in reklam, hahahaha, om mascara och eltandborste, vart några timmar vi höll på! hahahahaahah ♥

sen nu på kvällen har jag bara softat framför datorn, inte så länge eftersom att jag cyklade hem vid 8-halv 9. men sen har jag tittat på en serie på datorn, O.C, sååååå jäääkla braaaa!!! ahh, one tree hill,, vet ni vilken serie det är? den är också skitabra, den här är i samma stuk, men jag antar attt man tycker dem är bra bara för att killarna är snygga ?!?? gahha! vilket liv.

nej, nu ska jag kolla några avsnitt och se om jag somnar, igår gick jag och la mig halv 12, somnade inte förrän 1-halv 2. Men det var asvarmt ju,. därför jag går och lägger mig tidigare idag, eftersom att det ändå kommer ta 3000 år att somna,. ehh, babblar ju nu bara...

bloggar mer imorn hörrni! pussar!


jag och Emmy i vintras, jag var brunhårig då!! hhahah. ♥

imorn blir det månsan med endel av familjen, och emmy! :)))
Postat av: NellieB
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/ 2011-06-28 / 10:08:06

sv. om jag kan så kan du. Ja e inte bättre än nån annan. Kram på dej!


Postat av: linn
URL: http://satsandeponnyryttaare.blogg.se/ 2011-06-28 / 18:51:03

sv; åh tack :) följa varann via bloglovin? :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?