En dag på stranden!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-07-07 » 23:32:23

Godkvällens!

inget bloggandet, men har stekat på stranden hela dagen. nästan iallafall.
cyklade ner med bror min till stallet vid 10 imorse, skulle egentligen ta en promenad med honom runt byn, men så HIMLA mycket flugor och bromsar, så jag pysslade bara om honom, och gav han salva och spray. Stackars hästar nu i värmen, alla flugor och sånt.., :(
ialla fall, kom hem och åkte direkt till lånsta gropen med endel av familjen, dom flesta utom 2. Robin och Elias.
sen har vi varit där mest hela dan tror jag. Kom hem vid 5 igen ungefär. Då åt vi mat, kyckling, ris, bearnesås och vattenmelon, SUPERGOTT! åt så jag nästan sprack,,,hehe.
sen var jag med Jennie och broder min. Hoppade studsmatta, kasta boll, och massa mer. Sen drog vi till stallet, jennie skulle hoppa tösen. Det gick bra. Tösen har ju variit är travare, men "inriden" nu, så hon kan hoppa jätte fint för att ha varit en travare, så på ett kryss hoppade hon GALANT! och då vart hon lite så här ... åh! såg ni, jippie hahhaha! så gjorde hon lite bocksprång och busade lite, men Jennie satt som ett plåster! haha.
sen var vi där till halv 10 ungefär, sen åkte vi hem. Sen badade vi i Jennies pool, inte så jättejättejätte varmt, men skönt.
sen var vi bara ute och chillade..
nu sitter jag här och ska sova. såå kanske vi hörs tomorrow!

kisses!







vita och sandiga rumpor!


jag byggde ett hästpallats! :D

och en ankdamm...

och mamma steker,

och ja, ni ser ju... xD




ingen bild redigerad, godnatt på er sweeties! <3

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?