upp 9 imorn, sova kanske?

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-07-05 » 22:30:41
Godkvällsan!

nu sitter jag i soffan och inte gör nånting, haha.
kollar på film, men fattar inte riktigt handlingen i den sååå...

ska snart gå och lägga mig, ska till stallet vid 9 imorn så. ska vara vaken då.
blir hoppning då, ett tag sen nu, så ska se hur han är imorn då!:)
han brukar gilla hoppning så, tror det kommer gå okej ;)

planerna efter stallet är inte klara, någon som kanske vill vara? säg till isåfall, för jag är ledig :)

ska kolla lite på internet och så, sen gööra mig iordning sen blir det sängen och kolla lite O.C, serien ni vet, som jag tjatar lite på xD

vi hörs, kramar!

bilderna kommer, LOVAR, men orkar inte just nu eftersom att mammas dator är så seg att ladda upp bilder, men dom kommer, trust me.

'
it is unfair.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?