take my hand, let's go together.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-07-03 » 23:43:13
Hej alla !

ska snart sova, men eftersom att jag sa att jag skulle blogga lite innan sovdags i förra inlägget så kan jag ju inte svika er! :)

somsagt, har kommit hem från Östa nu.
på eftermiddagen för att vara exakt,

hade så sjukt kul och mysigt i östa..
bara umgås och ha kul!

åt mat, spelade fotboll, träffade nya vänner, badade och bara mööös!

mer kan jag typ inte förklara, men jag hade verkligen 3 underbara dagar!

förlåt,men inlägget kommer tyvärr inte bli längre än så här, bara för att jag ska sova nu, har vart uppe tillräckligt länge nu på sistonde, och jag behöver sömn, annars mår jag inte så bra.

bilder kommer så småningom, men inte nu för jag har dom inte på min data, mamma har dom så...

men en bild som jag tog på stranden igår kväll, myys!

ej redigerad.

min familj, mina vänner, och mina allra nämsta finns inuti det där hjärtat, för detdär är mitt hjärta. ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?