ska sova nu, trött.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-07-04 » 23:49:00
GodkvällsGodkvälls!

ingen uppdate idag, men har inte haft tid.

har varit en Jennie dag idag. Varit i stallet och mysit.

bara har haft en mysig måndag helt enkelt, UTAN dator.
hahaha, ganska skönt faktiskt :)

ialla fall, tänkt sova nu, ska se lite O.C först, men somnar väl mitt i. som vanligt dåda.
hahaha!
min lillasyster kom till mig nyss, och frågade om hon fick sova hos mig, (hon var nyvaken) och jag skojade och sa nej, ahahahhaha, hion började gråta och ba; snälla emmie, snälla,snälla,snääällla!
haha, jag ba; men det är klart du får gumman!

då la hon siig i min säng och sa; godnatt jag älskar dig emmie, snaaaaaaaaaaaark.

detta gjorde min natt, haha.
sötan, älskar dig med! ♥

kul att veta va??????
nej, trodde väl det.

ska slumra nu, men hörs imorgon tror jag, om inte på dan på kväällen, senare för imorn ska jag rida och kanske hooppa, får se vad det är för väder också, men ska nog gå.

Pussaaar!

btw, bilderna sen Östa kommer så småningom, har bara inte haft ork eller så, men jag LOVAR att dem kommer!



denna lilla tjurmaja ligger brevid mig nu, och snaaarkar.. puh.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?