Pool nu då!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-07-09 » 17:27:44
Hejsan alla bloggläsare!

just nu sitter jag i min säng, blöt och fryser tillsammans med Jennie, vi har badat i hennes pool.
varit i gropen hela dagen typ, det är därför jag inte har haft tid till att blogga.
men det blir så tråkigt att blogga nu när typ inga läser heller, och det kan bero på att jag aldrig bloggar, men vadå? det är fint väder, man är ute hela tiden, :) ahha, kanske därför inga läser heller xD
haha, menmen..
det ska bättras, LOVAR!

nu är vi barnvakt åt mina småsyskon, mamma och pappa kommer väl snart hem antar jag, då ska vi fortsätta bada, asvarmt i vattnet ju!

fick ett getingstick idag också, i fingret, vet inte om jag skrev det men jag fick det igår också, i foten....-.-
fyfasen vad ont det gör alltså!

sen i gropen, kom det några killar i 18 års åldern, och frågade om vi hade en boll, och vi hade en ruggby boll så den lånade dem, och så körde vi alla en match! MITT LAG VANN! :D med 5-4.

haha, best asså!

nej, nu ska vi ut tror jag,, så hörs vi ikväll! pussar!

bilder iiiimorn sen powermeet, inga bilder sen idag, tyvärr!



glöm inte frågestunden!!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?