24 grader ute nu, I SKUGGAN!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-07-06 » 17:47:28

ja, här är jag igen, hemma efter jordgubbsplockning, eller, jag kom hem för typ 3 h sen men då var det så varmt så då ville jag vara ute :)

plockade ungefär, jaa, en hink va 5 liter, sen plockade vi säkert 2-3 liter till, så ja,, ungefär 8- 9 l. TROR JAG ! hahah, får fråga mamma sen, xd

ikväll blir det puben med familj. Var länge sen vi var där så, men vi brukar bara vara där 1-2 gånger varje sommar, inte kul att vara där varje gång, eller¨, har aldrig gjort det men,,,, tjatit. Men jag och mina brorsor brukar ibland cykla ner själva och träffa kompisar eller så :)
så det blir säkert jätte mysigt!

nu ska jag göra några situps,, haha, ungefärr......... 60 situps då.... hehe,, fb; jag gör 10 sit-ups för varje person som gillar.
lägg in detta på din logg annars är du fet

JAGÄRINTEFET! :D

pussar!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?