Min lillla, nej förlåt, stora stjärna <3

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-01-11 » 15:22:58
Jag är och häntar syskonen på daaaaaaaaaaagis ;)

Moy har ju börjat på trollet nu, så det här är sak hon säger

M: Molly
J:jag

J: ska du börja på trollet nu Molly?
M: Ah, jag är en stor tjej nu !
J: Okej ? ! :)
M: Nej !
J: vad ?
M:Jag var ju en mimmigriiiis ! ( hon ser förtvivlad ut )
J: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !
M: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

förut hade hon mimmi öron på huvudet, oc då sa hon att hos ar mimmi. sen började hon grymta och sa att hon ville ha vatten, då sa hon att hon var mimmigris som vile ha vatten, då sa jag att hon skule gå till mamma och säga att hon ville ha vatten. Det gjorde hon, jag föjde med ut i köket, men on frågade inte, hon gick runt grymtandes och letade efter vatten, tillslut dök hon ner i Malvas ( hundens ) vattenskål !
Jag hann hejjda henne som TUR VAR ! xD



Lille bebis i famnen på Ronja, storebror bredvid.


Stor flicka nu ;)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?