Här är jag och..

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-01-05 » 23:19:52
Akter !

Akter är en underbar häst, han är den bästa hästen ever ! ♥

Det är bara så, han är en perfekt storlek för mig också,han är ju en A-ponny och jag är en tjej som är ungefär 148 cm lång, eller kort ;)
Hahah, Akter kan vara pigg, då är han väldigt rolig att rida, sen kan han vara tjurig och slö. ahah. men alltid lika kul att rida honom ialla fall.
Jag har "tävlat" med honom 1 gång, på clearround. det var ingen tävling, men man hoppade en bana. Jag hoppade 30 cm med honom. Han var lite rädd och nervös. Han skenade med en flicka före mig, men med mig var han lydig, lite snabb och ville hoppa banan klart snabbt, så han fick gå därifrån fortare xD
Jag fick en felfri ritt. En rosett, jag var så himla glad efter, jag hade ju aldrig "tävlat" så jag var väääldigt glad !

Älskar dig Akter bästavän♥


Jag och Akter, gosiit<3







Förlåt Emma, men jag ville ha bilden (aa' <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?