Svenska och så :)

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-02-16 » 10:21:24
Hej bloggissch !

Nu sitter jag på svenskan som håller på i 1 h ! :(
Sen har jag spanska och då är det.....PROV !!! kan INGENTING !
seriöst, hjälp mig. Haha, nejdå,. eller jo, vi har prov, men jag kan någonting :)

Lyssna.
Hola, mi llamo Emmie.

Så ! :)

Nejdå, haha.
Nu ska jag inte plåga er med skitsnack som jag ALLLTIIIIIIIIIID brukar göra (aa'
Hhehe, aja.

Som sagt, nu sitter jag på svenskan och bråkar med Rebecca och Alva, dom är sååååååå dryga.
Dom tar bara mina grejjer. :(

Men dom slutade när jag sa åt dom :)))) MOAAHHAHA.
aja, ska nog fortsätta att skriva en berättelse nu. Den suger ialla fall , bara så att mi vet :)

btw, IKVÄLL SKA JAG RIDA :D:D:D
Fast Emma är sjuk ! buhu. :(
Jag vill ju inte vara där själv .. aja, men hon kanske kommer om hon inte mådde så dåligt :) man får hålla tummarna, eller, nej. bara en tumme, för 2 betyder olycka xd
Nej , nu har jag inte tid.

Tengo que estudia español :)

"Nu ska jag plugga spanska" också ! :)


Fina brudar
Postat av: Emma - som saknar sin Emmie ! <3
URL: http://fotofejs.blogg.se/ 2011-02-16 / 14:32:06

KANSKE KOMMER :D

mamma hade inte hunnit avboka såå då mst jah typ åndå gåå :D <33


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?